Darba pienākumi:

  • Online pasūtījumu apstrāde:
    • Pasūtījumu pieņemšana un noformēšana;
    • Pasūtījumu statusa kontrole;
    • Piedāvājumu un rēķinu sagatavošana;
    • Nestandarta situāciju risināšana.
  • Piegāžu noformēšana un kontrole sadarbībā ar kolēģiem no noliktavas;
  • Nodrošināt augstu klientu apkalpošanas līmeni – elektroniski un pa telefonu;
  • Noliktavā neesošu preču pieejamības kontrole un klientu informēšana;
  • E-veikala satura atjaunošana –  preču pievienošana, aprakstu tulkošana un veidošana.

Papildus prasības:

  • Augsta atbildības sajūta un precizitāte;
  • Lieliskas komunikācijas prasmes un izpratne par labu klientu apkalpošanas kultūru;
  • Vēlama pieredze klientu apkalpošanā un tirdzniecībā;
  • Uz pārdošanu un rezultātiem orientēta personība;
  • Labas iemaņas datorprogrammu lietošanā (MS Office);
  • Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
  • Vēlme un spēja mācīties un apgūt jaunas zināšanas;
  • Vēlama augstākā izglītība.

Piedāvājam:

  • Iespēju strādāt stabilā, radošā un dinamiskā uzņēmumā;
  • Profesionālus un draudzīgus kolēģus;
  • Ļoti labus darba apstākļus;
  • Iespēju pilnveidot savas profesionālās iemaņas;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu sistēmu (1000-1300 eur bruto)
  • Darba laiks – Pilna slodze
  • Darba vieta – Rīga

Kontaktinformācija:

  • Kontaktpersona – Evija
  • E-pasts – cv@alan.lv
  • Tālrunis – 26660049

WEB mājaslapa – www.alandeko.lv

 

Ar savu CV iesniegšanu Jūs piekrītat savu Personas datu ievākšanai, apstrādei un glabāšanai šīs vakances atlases ietvaros. Apliecinām , ka Jūsu personas dati tiks izmantoti tikai šīs vakances atlases ietvaros.

Datu pārzinis – SIA “ALAN LTD”, Reģ. Nr. 40003019349, Grenču iela 1A, Rīga